Strona 1 z 2

Napisane:
Cz lip 15, 2004 10:13 am
przez Qwercik
Brawa dla Ciebie Valdrabie - skasowales wiadomosc Slanesza z linkiem do mapy. To sie nazywa swiadome moderowanie :P
Ps: znalazlem w pamieci przegladarki te mape wiec tutaj:
http://lac.pl/~qwert/mapa.jpg
wrzucam. Jak Gerino zrobi lepsza, to sie pochwali sam pozniej ;)

Napisane:
Cz lip 15, 2004 10:38 am
przez Val
Wybacz, Qwert, nie zauważyłem. Myślałem, że podaje link do jakiś swoich kolejnych rysunków, które nie mają sensu i prawa bytu:]. Podzieliłem temat.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 11:25 am
przez xxŁoś(EOB)
Zajebista mapa! Dzięki.

I proszę o więcej :-)

Napisane:
Cz lip 15, 2004 11:58 am
przez Lam
Mapa z rzeką wpadającą w kierunku południowym do oceanu, którego brzeg rozciąga się na wschód i zachód (bo szczegółów geograficznych, takich jak zalesione pola i brak gór w górach nie będę się czepiał, rozumiem, że raczej chodziło o rozmieszczenie krain względem siebie, a nie pokazanie, w jakim otoczeniu się faktycznie znajdują) jest zajebista? Mam nadzieję, że tylko ja nie wyczułem ironii.
PS. Jeśli Gerino ma zacięcie i ochotę do robienia takich map, chętnie podejmiemy współpracę w przyszłości, możemy nawet wyjść z jakimś małym szkicem lub po prostu opierdalać i kazać poprawiać :)

Napisane:
Cz lip 15, 2004 12:36 pm
przez muzgus
ja teraz jak wyjadę zrobię mapę leanderu, tyle że rysowaną ręcznie. Myśle, że to daje więcej możliwości niz edytor map do gry, chociaż ta mapa mimo swojej niedokładności daje pewne wyobrażenie o świecie :)

Napisane:
Cz lip 15, 2004 12:44 pm
przez Tzeentch
Mapa z rzeką wpadającą w kierunku południowym do oceanu, którego brzeg rozciąga się na wschód i zachód (bo szczegółów geograficznych, takich jak zalesione pola i brak gór w górach nie będę się czepiał, rozumiem, że raczej chodziło o rozmieszczenie krain względem siebie, a nie pokazanie, w jakim otoczeniu się faktycznie znajdują) jest zajebista? Mam nadzieję, że tylko ja nie wyczułem ironii.
Sugerowalem już Gerino, by rozciągnął pustynię na południe i północ, tak, by kontynent nie wyglądał niczym jakiś półwysep. Idea jest taka, że im głębiej w ląd (a głębiej oznacza: im bardziej na wschód, tym wyżej poziomu morza). Zdaję sobie sprawę z niekonsekwencji tej mapy, ale to jest dopiero wersja testowa. Gerino obiecał, że zajmie się tym dzisiaj.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 12:57 pm
przez xxŁoś(EOB)
Mapa z rzeką wpadającą w kierunku południowym do oceanu, którego brzeg rozciąga się na wschód i zachód (...) jest zajebista?
A dlaczego taka mapa nie może być zajebista? Nie podziwiałem odwzorowania tylko zachwycałem sie nad wyglądem.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 1:03 pm
przez Lam
muzgus napisał(a):ja teraz jak wyjadę zrobię mapę leanderu, tyle że rysowaną ręcznie
Eomer zabierał się do rysowania takiej mapy w stylu drzeworytów (to stary fan Tolkiena i podobno nawet zaczął coś takiego malować w stylu ilustracji do książek wyżej wymienionego autora), ale jakoś się nie zabrał przez ostatnie kilka lat. Innymi słowy, śmiało, tylko obawiam się tego małego problemu, że tak jak Gerino, coś pomylisz (zwłaszcza będąc odłączonym od Laca), a będzie ci dużo trudniej poprawic mapę rysowaną niż taką składaną w edytorze do Warcrafta. No ale powodzenia :)

Napisane:
Cz lip 15, 2004 1:05 pm
przez Gerino
Muzgus - niestety, nie wiem jak mógłbym wyeksportować plik mapy z edytora do jpg, więc skorzystałem tylko z grafik.
To co jest na górze, to dopiero wstępna wersja, brakuje morza za pustynią, nie ma gór, kanionu żywiołów i zamku Sinistra.
Mapa ta ma za zadanie jedynie pokazać rozmieszczenie krain i wygląd "mniej - więcej" świata Laca. Wiem, iż można by przeanalizować każdą z krain, patrzeć jakie odgległości są opisane itd. - wtedy wyglądałaby inaczej. Można także skorzystać z bardziej urozmaiconych grafik, wierniej odwzorować kierunki, ale wydaje mi się, że nawet z tą, jakże niedoskonałą mapą, można dojść gdzie się chce, a główny cel - pokazanie kształtu świata - spełnia w miarę nieźle. Dziś/jutro wrzucę tu nowszą wersję, wszelkie nieścisłości i inne takie proszę bezlitośnie mi wypominać. Dziękuję.
PS Edytor do Warcrafta jest zbyt ubogi, nie ma dróg (to co jest, to moja inwencja ;) ), oferuje tylko kilka budowli. Myślę, czy nie zrobić tego w edytorze map do Heroes of Might & Magic III, następnie porobic screeny i zrobić jpg...

Napisane:
Cz lip 15, 2004 1:15 pm
przez Tzeentch
A gdy mapa będzie gotowa, porobimy z Gerino wersję interaktywną. Gdy kliknie się na nazwę krainy otworzy się małe okienko z jej krótkim opisem.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 1:32 pm
przez muzgus
co do krain: brakuje jeszcze (oprócz wymienionych przez ciebie):
Olimu, Ygdrassilu, Uniwersytetu, Kaplicy Katakumb, Cmentarza miejskiego (jest on poza murami Midgaardu), no i Cyrku i Kanałów - ale one są w murach miasta.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 1:41 pm
przez Tzeentch
Aż poszedłem sprawdzić. Nigdzie nie zauważyłem jakichkolwiek znamion, że wyszedłem poza obręb murów Midgaardu. Za to spostrzegłem, że cmentarz jest obok parku, który JEST w obrębie murów.
Dróżka rozchodzi się na wschód i zachód. Droga w parku jest na północ stąd
Na południu widzisz żelazną kratę od cmentarza.
Brązowy znak stoi koło bramy.
spójrz znak
Na znaku jest napisane:-
Cmentarzysko Midgaardu
Wielu odważnych awanturników znalazło tutaj wieczny odpoczynek.
Proszę, okaż im szacunek i nie chodź po ich grobowcach.
Zatem: cmentarz jest w obrębie murów. To, że strażnicy i burmistrz nie zabrali się jeszcze za pętające się tam trupy to juz inna sprawa.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 2:18 pm
przez Gerino
Olimp to niedopatrzenie - na kartce mam rozrysowany, widac wypadło mi z pamięci. Kaplica Katakumb chyba jest na cmentarzu? A Uniwersytet to integralna część Ankh Morpork. To to wiem na pewno ;)

Napisane:
Cz lip 15, 2004 2:35 pm
przez Reif
to zrob mapke we flashu ... jak sie najedzie np na midgaard to pisze ze w obrebie murow sa jeszcze inne krainki ;)

Napisane:
Cz lip 15, 2004 3:27 pm
przez Tzeentch
Nie znam się na Flashu, Gerino chyba też nie. :(

Napisane:
Cz lip 15, 2004 3:42 pm
przez Ghrhambra
Reif napisał(a):to zrob mapke we flashu ... jak sie najedzie np na midgaard to pisze ze w obrebie murow sa jeszcze inne krainki ;)
Z moim poziomem (mizernym, ale jakimś) byłbym w stanie to zrobić.
Tylko grafikę, to ktos inny by musiał namalować, bo mnie to nawet
z edytorem z "Heroes'ów" może wyjść jedna wielka kaszana.
Ale w sumie czemu by nie spróbować. Może się odezwę w nocy w tym temacie.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 4:10 pm
przez Wildeath
Co do krainek w miescie - Mozna by zrobic cos takiego jak np na mapie w BG 2 - tam jest miasto i ono jest podzielone na dzielnice. Zeby pokazac dzielnice jest poprostu zrobione tak jakby zblizenie i tam jest doklanie rozrysowane co gdzie jest. Pozdrawiam.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 4:28 pm
przez Gerino
Spróbowałem z Heroesami, wyszło mi coś takiego
http://kwak.host.sk/m2.jpg (800x672 piksele, 172kb; pomniejszone do ok.25% orginału) - nie wiem, lepiej? Gorzej? Moim zdaniem wygląda ładniej, łatwiej się robi, ale problemem jest rozmiar budynków - chyba trochę za małe?
PS Brakuje oczywiście wielu krain.
PSS A te które są mogę być niepodpisane.
PSSS Wszystkiego oprócz 2 powyższych punktów proszę się czepiać.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 7:53 pm
przez Ghrhambra
"Nie masz uprawnień do oglądania tej strony"
Co ja jaki gorszy jestem czy co?
Za to tak działa
http://kwak.host.sk/m.jpg
ale tylko wtedy jak wpiszę adres ręcznie

Napisane:
Cz lip 15, 2004 7:54 pm
przez muzgus
Gerino, czy mógłbyś dać jakieś ludzkie prawa temu obrazkowi?
bo mi się wyświetla błąd 403 "Forbidden" :)

Napisane:
Cz lip 15, 2004 8:56 pm
przez Tzeentch
Mi to samo wyskakuje na Mozilli, natomiast na IE nie ma problemu.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 10:24 pm
przez Gerino
http://kwak.host.sk/lac.jpg - wersja bez opisów, widoczne ślady skladania
http://kwak.host.sk/mapy/lac.jpg - wersja z opisami, trochę zamaskowane ślady.
Uwaga, rozmiar każdego z plików to 1MB, a rozmiar 1600x1304pikseli. Powinno się otwierać, a jak nie, to wymyślcie coś.
I jak? ;)

Napisane:
Cz lip 15, 2004 10:33 pm
przez muzgus
wejdź na shella swojego konta, lub przez klienta scp/ftp wykonaj komende: chmod <nazwa pliku> 644, następnie chmod <nazwa katalogu> 755 dla katalogów w których przechowujesz pliki, które są dla ogólnego podziwu.
powinno pomóc.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 10:37 pm
przez Ghrhambra
U mnie działa, tylko nie z linka (muszę jescze enter wcisnąć już w samej przeglądarce - nie wiem czemu tak, ale nie będę się teraz nad tym zastanawiał)
A co się tyczy Flasha, to najprostsze "dymki" już sobie przypomniałem.
Można je poanimować oczywiście, dorobić jakieś lupki, powiększenia i takie tam różne inne. Może mi się uda zaprezentować jeszcze dzisiaj, tzn. tej nocy :P

Napisane:
Cz lip 15, 2004 10:38 pm
przez Reif
zwykle odswiez pomaga ;)

Napisane:
Cz lip 15, 2004 10:39 pm
przez Lam
Wydaje mi się, że tam jest jakiś faszystowski test strony wywołującej daną. Gerino, umieść odnośniki do map na stronie głównej kwak.host.sk. A chmoda możesz z powodzeniem tocać klientem FTP, jeśli nie masz dostępu do powłoki.
A u mnie nie pomaga odśwież. Być może dlatego, że klikam przez pośrednika, a może dlatego, że szanuję swoją prywatność, kto wie?

Napisane:
Cz lip 15, 2004 10:40 pm
przez muzgus
aha, krainy których nie uwzględniłeś :)
Królestwo Pająków, Święty Gaj
Poza tym, jeśli chodzi o szczegóły, to do Thalos wchodzi się od zachodu :)
Jeszcze jest problem - jak pokazać, że na pustynię nie idzie się z florycji, tylko tunelem?
Aha, to na północ od Midgaardu to nie pogórze a równiny :)
No, i napisy są czytelniejsze o wiele bardziej :)

Napisane:
Cz lip 15, 2004 10:42 pm
przez Tzeentch
Lamie, jak zwykle nie skomentowałeś najważniejszego: wyglądu mapy. Wg mnie jest świetna.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 10:46 pm
przez Malis
Co to jest Złota Cytadela?....


Napisane:
Cz lip 15, 2004 10:48 pm
przez muzgus
O kurde... ja wiem czemu się tu nie kłócimy :)
popatrzcie na numer tematu :P (w pasku przeglądarki)

Napisane:
Cz lip 15, 2004 10:52 pm
przez Val
Malis, ja też nie wiem.
Muzgus, dobra uwaga.
Gerino, dobra robota.

Napisane:
Cz lip 15, 2004 11:01 pm
przez Jemkit
Gdyby Gerino podawał adres w takiej formie
http://www.kwak.host.sk/mapy/lac.jpg to z pewnością nikt by nie narzakał...

Napisane:
Cz lip 15, 2004 11:06 pm
przez Malis
A mnie z twojego linka nie działa, hę? :P

Napisane:
Pt lip 16, 2004 2:00 am
przez Lam
Lam napisał(a):u mnie nie pomaga odśwież
Tzeentch napisał(a):Lamie, jak zwykle nie skomentowałeś najważniejszego: wyglądu mapy. Wg mnie jest świetna.
Ciekawe, jak mam to niby ocenić, skoro nie działa. I nie, to nie jest moja wina, tylko Gerina. Poddaję więc w wątpliwość świetność mapy - jest chujowa, składa się z komunikatu 403 HTTP. Nie ma się czym zachwycać moim zdaniem, każdy serwer HTTP to potrafi. A jak na mapę, jest absolutnie nie podobna do jakiejkolwiek mapy, ale tak się kończy adres, więc pewnie dlatego tak to nazywacie.

Napisane:
Pt lip 16, 2004 7:52 am
przez xxŁoś(EOB)

Napisane:
Pt lip 16, 2004 9:12 am
przez Ghrhambra
A z Flah'owymi dodatkoami to może wyglądać tak
http://www.rkcz.republika.pl/Leand00.swf
http://www.rkcz.republika.pl/Leand00.html
Tylko, że z tej pierniczonej republiki to mi się rzadko to udaje otworzyc
(300 kB z republiki to już sukces pociągnąć)
Wczoraj zrobiłem tylko dwa dymki na (dla MIdgaardu i AnkhMorpork).
Oczywiście można obsłużyć też klawisze w myszcze - wiem, że istnieją ;) i Flash też wie ;)

Napisane:
Pt lip 16, 2004 9:21 am
przez xxŁoś(EOB)
Czy mogę liczyć na coś więcej niż Leander?

Napisane:
Pt lip 16, 2004 9:39 am
przez Ghrhambra
No pewnie!
Wczoraj z godzinkę sposiedziałem nad Flashem i cholera wie ile nad tą republiką.
Dla tego są tylko dwa. Poza tym, to sama oprawa graficzna tych dymków też mogła by być jakaś klimatyczna bardziej, a nie taki "Tytus Romek i A`Tomek" - jakieś zwoje papirusu, czy coś takiego. Tylko, że ja na to mam tylko parę godzin późnym wieczorem.

Napisane:
Pt lip 16, 2004 9:42 am
przez Mole
fajnie tylko gdzie sie podzieli druidzi ?

Napisane:
Pt lip 16, 2004 9:47 am
przez Adonnar
No proszę.
Wystarczy zapytać o mapę, troszkę ponarzekać i już powstaje kilka od ręki :)
Szkoda tylko że z tyloma blędami... :/
Primo - to co zauważył Lam, a jakoś nikt na to nie zwrócił uwagi chyba:
Rzeka płynąca z Midgaardu ma ujście do oceanu na ZACHODZIE a nie na POŁUDNIU.
Ujście rzeki
[Wyjścia: wschód zachód]
W tym miejscu rzeka łączy się z oceanem! Widzisz jak fale spokojnie
wpływają na brzeg. Tutaj węgorze rozpoczynają swoją wędrówkę w górę
rzeki. Na zachodzie widzisz już tylko bezkresny ocean. Na północy i południu
znajduje się step porośnięty trawą i karłowatymi krzaczkami.
skan
Na wschód: Rzeka płynie ze wschodu na zachód.
Na zachód: Na zachodzie widzisz już tylko bezkresny ocean.
Secundo: wejście do Thalos jest od WSCHODU a nie ZACHODU.
Szlak na końcu Karlej Puszczy
[Wyjścia: wschód zachód]
Szlak kończy się. Ścieżka jest tutaj otoczona małymi pniakami. Na zachodzie
widzisz ruiny dużego miasta. Coś w jego wyglądzie powoduje, że masz dziwne
uczucie strachu. Na wschodzie masz drogę odwrotu.
skan
Na wschód: Widzisz szlak.
Na zachód: Widzisz Thalos!
Te błędy mi się rzuciły w oczy. Czuje że jest ich więcej, ale nie chce mi się szukać.
Sam pomysł i chęci zrobienia mapy godne uznania. Szkoda tylko, że wykonanie kiepskie.

Napisane:
Pt lip 16, 2004 9:54 am
przez Ghrhambra
Adonnarze.
To są jak najbardziej wersje próbne (tak zwane robocze) i błędy na nich muszą jak na razie być. Nie ma innego wyjścia. Ja jak dotą zająłem się tylko Flash'owymi doróbkami do nich i nie było dla mnie istotne gdzie co wchodzi czy uchodzi.
I teraz moje prośby:
1. Do wszystkich:
Nie opierdalajcie już więcaj Adonnara ( w tym temacie przynajmniej)
2. Do Adonnara:
Nie odpowiadaj już na moją wiadmość, że to złe, a tamto do bani.
Możesz na przykład zrobić takie coś, co wyglądałoby jak zwój papirusu (pisałem o klimacie wcześniej)
P.S. Jeśli chodzi o kierunki wejść, to tak niestety działa edytor z "Heroes'ów" niestety w dwie czy trzy godzinki się tego nie da lepiej zrobić.

Napisane:
Pt lip 16, 2004 10:02 am
przez Adonnar
Ależ Ghrhambro drogi :)
Zdaję sobie sprawę że to wersje próbne.
Dlatego też moje uwagi mają na celu poprawienie tej mapki/tych mapek.
To krytyka a nie krytykanctwo ;)
Zwój papirusu to dobry pomysł, tyle że ze mnie taki grafik jak z malarza pokojowego Picasso :(
Jeżeli już, to mogę zrobić jakiś szkic koncepcyjny i komuś go podrzucić.
No chyba że też się zabiorę za edytor HoM&M3, ale w najbliższym czasie raczej to odpada.
Acha - kolejna uwaga. Ktoś zapytał jak przedstawić przejście pod ziemią.
Może tak jak to jest właśnie w HoM&M? Wrzucić 2 wejścia do podziemii, a górą pociągnąć przerywaną kreskę do punktu docelowego?

Napisane:
Pt lip 16, 2004 10:02 am
przez xxŁoś(EOB)
/* Tego Lam nie czyta */
Odwrórenie w poziomie czy nawet w pionie umożliwia najzwyklejszy w świecie MSPaint (w ślinuxie nie wiem co jest standardowo, ale Gimp chyba na pewno sobie poradzi)
/* koniec */

Napisane:
Pt lip 16, 2004 11:16 am
przez Lam
Dzisiaj dostaniecie szkic mapy Laca autorstwa jego bogów, abyście wiedzieli, jaki kształt ma kontynent, gdzie na nim leżą Midgaard i Vergard i gdzie względem kontynentu znajduje się Drimith, a na niej Tolaria. Wtedy Gerino będzie mógł poprawić wygląd swojej (aktualnie beznadziejnej) mapy i będzie mógł się skoncentrować na poprawianiu głupot takich jak np. fakt, że u niego jaskinie wampirów, które są przejściem do miasta duchów (i jest to kilka pomieszczeń łączących Haon Dor z miastem umieszczonym za górą - po prostu tunel w górze), znajdują się tak na oko z 40 pomieszczeń w zupełnie inną stronę.
Dużo lepiej wygląda mapa bez Flasha. Nie chodzi mi tu o samo użycie Flasha, a o dymki. To nie mapa skarbu pisana sokiem z cebuli, żebym musiał coś robić, żeby zobaczyć cokolwiek. Mapa we Flashu mogłaby być mniejsza i mieć możliwość zbliżania fragmentów i przesuwania zbliżenia oraz skakania między wybranymi punktami (ewentualnie szukania dróg, ale jest wiele powodów, by nie próbować tego robić), ale napisy na niej muszą być cały czas. Mapa we Flashu daje możliwość zachowania wielkości czcionki podczas zbliżania, aby była czytelna przy pomniejszeniu i nie przeszkadzała przy powiększeniu i podejrzewam, że właśnie o to chodziło ludziom proponującym użycie tego narzędzia.

Napisane:
Pt lip 16, 2004 11:40 am
przez Gerino
Thalos to rzeczywiście pomyłka, kierunki mi się popieprzyły.
Jaskinie wampirów a miasto duchów. Miasto duchów znajduje się nad morzem, ale gdy wchodzi się do tunelu w Jaskiniach wampirów pojawia się komunikat, że "Nagle świat zawirował i z zupełnych ciemności trafiłeś na trakt." Uznałem więc, że w magiczny sposób tunel przenosi wędrowca w inne miejsce.
Ujście rzeki - zapomniałem w ogóle o nim, dodałem je już podczas składania mapy. Trochę się przesunie ;)
Pogórze - Miały być Równiny, to najmniejszy problem.
Złota Cytadela - jest to część Nowego Ofcoolu, ale jakoś mi pasowało umieszczenie tego osobno. Z pewnością to nie jest problem ani błąd.
Królestwo Pająków - tak, o tym zapomniałem (też, ale się śpieszyłem ;)) Dodam taką ładą pajęczynkę gdzieś w lesie ;)
Święty Gaj jest - brakuje napisu, napis Karla Puszcza powinien być niżej, to wina dużego oddalenia, w którym robiłem napisy.
Sprawa serwera - U_mnie_działa ;) ale może wrzucę na inny serwer.
Coś jeszcze?

Napisane:
Pt lip 16, 2004 11:50 am
przez Gerino
Sprawdziłem mniej więcej drogę z Jaskiń Wampirów do Miasta Duchów, wyszło mi, że: Wchodzi się do szczeliny w skale. idzie 2e, 2n 4e i jest się na południu miasta duchów. Miasto duchów jest więc naprzeciwko Doliny Elfów, w Haon Dorze. A tam jest las. A nie wielkie miasto! Proszę, Lamie, inni, ktokolwiek? Powiedzcie mi, nieoświeconemu, gdzie powinienem to miasto umieścić???

Napisane:
Pt lip 16, 2004 11:50 am
przez Ghrhambra
Lam napisał(a):Dużo lepiej wygląda mapa bez Flasha. Nie chodzi mi tu o samo użycie Flasha, a o dymki.(...) Mapa we Flashu mogłaby być mniejsza i mieć możliwość zbliżania fragmentów i przesuwania zbliżenia oraz skakania między wybranymi punktami (ewentualnie szukania dróg, ale jest wiele powodów, by nie próbować tego robić), ale napisy na niej muszą być cały czas. Mapa we Flashu daje możliwość zachowania wielkości czcionki podczas zbliżania, aby była czytelna przy pomniejszeniu i nie przeszkadzała przy powiększeniu i podejrzewam, że właśnie o to chodziło ludziom proponującym użycie tego narzędzia.
A mnie tylko chodziło o pokazanie, że zrobienie pewnych rzeczy jest w sumie całkiem nieskomplikowane. Te dymki to już napisałem z czym mi się kojarzą. Niestety plastyk to ze mnie jest wręcz "najdosonalszy na swiecie", co widać zresztą.

Napisane:
Pt lip 16, 2004 11:50 am
przez Lam
Gerino napisał(a):Miasto duchów znajduje się nad morzem
Nie jestem w stanie wytłumaczyć, jakim cudem Slaanesh umieścił przystań i widok morza w mieście leżącym w dole między górami nie do przejścia, do którego jedyną drogą jest odkopany niedawno tunel, który wcześniej był zasypany, a zawał chroniony magią, którą musieli znieść sami bogowie. Jezioro bym zrozumiał, ale morze? Nie miałem pojęcia, że takie coś tam jest. Nie martw się, to się wytnie. Slaaneshu!

Napisane:
Pt lip 16, 2004 12:05 pm
przez Tzeentch
Wytnie się, wytnie. A dokładniej - zrobię z tego jezioro.

Napisane:
Pt lip 16, 2004 12:09 pm
przez Tzeentch
Na dobrą sprawę, jezioro to będzie nawet współgrać z jeziorem, które umieściłem w Twierdzy Familiae. Tak to zrobię, że się połączą w jedność. :] Twierdza Familiae akurat jest w górach, więc wszystko będzie cacy. :)